Antwoord op al uw vragen

Ik krijg een incasso document maar ik wil de specificaties van mijn KPN factuur inzien. Waar vind ik dit?

Wanneer u met de abonnementen over bent naar KPN kunt u de facturen van KPN inzien via de KPN Insight portal. LET OP: deze portal kan pas worden geactiveerd ná de eerste factuur. Daarna kunt u de volgende stappen doorlopen:

1. Ga naar de volgende site: https://insight.kpn.com/login/login#/activateAccount
2. Activeer het KPN facturatie account met het bij KPN bekende factuur/administratie mailadres.
3. Er volgt een welkomstlink voor het aanmaken van een wachtwoord.
4. 
Via de volgende site https://insight.kpn.com/login/login#/login komt u bij de login pagina

Het inloggen in KPN Insight lukt niet. Ik krijg geen e-mail binnen om het account te activeren.

Heeft u het mailadres gebruikt dat bij KPN bekend is? Dit is het factuur e-mailadres dat is opgegeven bij de SEPA machtiging. Komt dit overeen? Mogelijk wordt deze activeringsmail dan tegengehouden door uw spamfilter. Check daarom uw spammailbox.

Indien deze mail echt nergens binnenkomt, kunt u contact opnemen met ons! Bel 0318-501212 of stuur een e-mail naar support@vstelecom.nl.

Waarom krijg ik een SLA factuur?

Voor de SLA- Mobiel (profiel onderweg ) of SLA- Hosted (profiel kantoor) van VST ontvangt u een aparte factuur. Deze diensten van VST zijn niet gekoppeld aan de factuur van KPN die u in de KPN Insight portal ziet. De SLA kosten worden berekend op basis van het aantal actieve aansluitingen/ licenties dat wordt afgenomen en verandert maandelijkse mee met eventuele op- en afschalingen binnen uw contract.

Ik heb zojuist de KPN factuur ontvangen maar het afgeschreven bedrag komt niet overeen met de getekende offerte.

De KPN factuur wordt door VST geïncasseerd. Afhankelijk van de datum in de lopende maand van overgang, kan het zo zijn dat de eerste factuur van KPN over 1, 1,5 of zelfs 2 maanden gaat. Dit zorgt voor een afwijking in de hoogte van het bedrag op de 1e factuur ten opzichte van de offerte. Deze uitleg staat uiteraard gespecificeerd op de factuurregels die u kunt vinden in de KPN Insight portal. Vanaf de tweede factuur zal het juiste bedrag in rekening worden gebracht conform offerte (periode van één maand en korting toegepast).

Hoe kan ik als telecombeheerder het bundelverbruik zien?

De bij ons geregistreerde contactpersoon heeft de inloggegevens ontvangen van de KPN WebBeheer portal. Deze portal is te bereiken via deze link: https://beheer.kpneen.nl/

Weet u uw wachtwoord niet meer? Klik dan op “Wachtwoord vergeten”. Indien u uw gebruikersnaam niet meer weet neem dan contact op met ons. Wij kunnen u de gegevens verstrekken.

Waarom krijgen gebruikers een SMS melding van hun dataverbruik? We hebben toch 1 bundel?

De gebruikers krijgen individueel een melding bij 50%, 80% en 100% verbruik van hun eigen databundel. Indien uw organisatie meerdere abonnementen heeft met databundels van dezelfde grootte dan worden deze bundels samen gevoegd tot één gezamenlijke datapool.

Meldingen van 80% en 100% verbruik van de gezamenlijke bundels komen alleen bij de geregistreerde contactpersoon/telecombeheerder binnen. De gebruiker kan dus een individuele melding ontvangen terwijl de datapool ruim voldoende is.

Ik zie in de beheerportal de namen bij de nummers staan. Waarom zie ik deze niet in de KPN factuuromgeving?

KPN WebBeheer en KPN Insight zijn twee gescheiden systemen. In beide systemen kunnen de namen ingevoerd worden. In KPN Insight treft u onder het kopje Tools het kopje HR Upload een export en importmogelijkheid middels Excel voor het inlezen van deze gegevens.

Wij krijgen toch Business Voicemail bij onze abonnementen? Hoe vraag ik dit aan?

In KPN Webbeheer kunt u onder het kopje Mobiel de Business Voicemail button vinden. Hier kunt u de welkomsttekst invoeren en de voornaam en achternaam ingeven bij de nummers. De verwerkingstijd bij KPN is tussen de 3 en 6 weken.

Hoe zit het met de kosten in het buitenland? Zijn daar voordeelbundels voor en kan ik deze kosten beheren?

Er zijn meerdere voordeelbundels verkrijgbaar voor datagebruik in landen buiten de EU. De prijzen en tarieven zijn te downloaden bij de productpagina van de betreffende dienst.

Wij informeren u uiteraard graag over de mogelijkheden!

Onze bundels zijn toch geldig in Nederland en EU landen? Waarom worden dan wel kosten berekend voor het bellen vanuit Nederland naar buitenland (EU)?

Heeft u een onbeperkt bellen module in uw abonnement, dan belt u gratis vanuit Nederland naar landen binnen de EU. Heeft u een 150 minuten bundel in uw abonnement dan betaalt u Є 0,19 per minuut voor het bellen naar EU landen met een starttarief van € 0,1126 per gesprek excl. BTW.

Indien u veelt belt vanuit Nederland naar landen binnen de EU, is het gunstiger om uw abonnement te upgraden naar Onbeperkt Bellen. Wij informeren u graag over de kosten.

Voor het bellen naar landen buiten de EU en bellen/gebeld worden in landen buiten de EU gelden verschillende tarieven. De tarieven zijn te downloaden bij de productpagina van de betreffende dienst.